neues engine update

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      neues engine update

      hier der offizielle text von steampowered.com



      Half-Life 2, Source Engine, Source Dedicated Server Update Released
      January 10, 2005, 3:13 pm · Alfred Reynolds
      Half-Life 2, Source Engine and Source Dedicated Server updates are available and will be applied automatically when Steam is restarted. The changes include:

      Source Engine

      * Improved the performance of writing out save games. This will reduce the pause when you pass over an autosave trigger in Half-Life 2, or when you press the quicksave button
      * Improved the performance of writing out the thumbnail image for save games. This will also reduce the pause when passing over an autosave trigger or pressing the quicksave button
      * Increased cache memory usage for machines that have greater than 512MB of physical memory. This will reduce hitching due to cache thrashing.
      * Optimized the sound cache manager, which will reduce hitching as a result of sound cache thrashing
      * Minor optimization to the world renderer and world collision
      * Minor optimization to the way that asynchronous sound files are loaded
      * Optimized the way that sounds were loaded that are trigged by acting sequences
      * Optimization to reduced the number of times model sequences are iterated on per frame
      * Fixed rcon packet bug that was accepting negative packet lengths
      * Fixed rcon server failing on server restart


      Half-Life 2

      * Weapon script files are preloaded at startup, instead of when they are accessed. This will reduce some hitches while playing Half-Life 2


      Linux Server

      * Added "-pidfile" command line argument to output a pid file on startup


      Condition Zero

      * Fixed "Your server is out of date Please update and restart" error


      was mir an dem update besonders positiv aufgefallen ist, dass die kleineren ladelags die ständig waren allem anschein nach komplett gefixt worden sind. war vorhin ein rundum angenehmes daddeln.

      und neue models, maps usw soll es gerüchten nach noch im januar geben. denke aber, dass vac2 noch ein klein wenig auf sich warten lässt. allerdings sind die united admins wohl etwas weiter in richtung cheating death.

      btw von welchem "bugfixing" genau redest du ?!
      Der 1600$ Bug - erste Runde. Einzige Lösung - das Startgeld für ALLE (Serverseitig) zu erhöhen. Aber dann is Essig mit den schönen Pistolenrunden.
      Jedenfalls kämpf ich jeden Tag gegen spontanes Kickverlangen, wenn mir son Dödel mit MP5 entgegenkommt.
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      Nen neues offiz. Moddel pro Team. Die Vereinsmeierei geht gehörig auf den Keks.
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      Die überpowerte Schrottflinte bissel entschärfen.
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      Nuke und Inferno als Standartmaps
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      VAC2 - wär ein Segen
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      Die Stellung der Moddels im Kampf zueinander. Man beobachtet das jeden Tag. Scheinbar schießen die aneinander vorbei, schauen sich noch nicht mal an.
      Trotzdem fällt einer um. Die alten Animationen bei CS1.6 sind da besser.

      usw. usw, :rolleyes: